نوای آشنا

اشعار ماشالله شهسواری#آریا

نوای آشنا

اشعار ماشالله شهسواری#آریا

  • ۰
  • ۰

حاشا

لطف فرمودی و تحسین به غزلها کردی

آفرین گفتی و خود را به دلم جا کردی


شعر تو پی وی خاموش مرا روشن کرد

با پیام و غزلت غلغله بر پا کردی 


تو شدی مونس واتس آپ و تلگرام دلم

درد دل گفتم و تو راز دل افشا کردی


به قرارت ز سر صبح شدم منتظرت

من بی حوصله را مرد شکیبا کردی


یاد آن ظهر زمستانی اسفند بخیر

در سراشیبی دل سرسره پیدا کردی


هوس بازی گرگم به هوا کردی و زود

قلب خونینم و دزدیدی و حاشا کردی


تا که دیدی شده ام یکسره دلبسته تو

رخ زمن تافتی و رو به ثریا کردی


گفته بودی شده ام سنگ صبورت زچه رو

آریا را به سهولت ز سرت وا کردی

شهسواری#آریا

https://t.me/joinchat/AAAAAEIwWQnAdNUJONLbWg

  • ۹۶/۰۹/۱۲
  • ماشالله شهسواری

#آریا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی